• Activităţi de administrare;
• Contactare şi preluare apeluri telefonice / email-uri;
• Menţinerea legăturilor cu clienţii;
• Gestionarea documentelor prin intermediul sistemului de operare PC MS Office – WORD, etc
• Administrarea bazei de date si tinerea evidenței clientilor
Atitudini
1. Manifestarea deschiderii în relaţiile de comunicare cu clienţii.
2. Responsabilitatea pentru calitatea serviciilor prestate.
3. Conştientizarea necesitatii planificării şi organizării timpului de muncă.
4. Manifestarea responsabilitatii pentru deciziile luate în activitatea sa.
5. Asigurarea confidenţialitatii informaţiilor şi datelor.
6. Orientarea catre realizarea targetelor
PROFILUL VOLUNTARULUI
Descrierea Voluntarului
* Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitatii crescut;
* Abilitati de exprimare scrisa si orala;
* Abilitati de comunicare si relationare;
* Bune aptitudini organizatorice;
* Abilitati de prioritizare;
* Promptitudine in rezolvarea sarcinilor;
* Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
* Carisma si prezenta agreabila;
* Entuziasm și voința de a reuși.
Beneficii oferite:
- eliberarea certificatului de voluntariat;
- posibilitatea de promovare;
- sansa de dezvoltare personala (abilitati de comunicare, abilitati de public speaking, team work, abilitati de management, marketing etc.);
- posibilitatea de a participa la cursuri de formare in diverse domenii, cu reducere 10%;
- atmosfera de lucru pozitiva si sprijinirea oricarei idei;
- decontare cartela de telefon si transport, dupa caz;
- beneficierea de titluri onorifice, decoratii, premii, in conditiile legii;
- alte beneficii in functie de performante.
Conform legii 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, publicată în Monitorul Oficial, partea 1, nr 469 din 26 iunie 2014, voluntariatul reprezintă participarea voluntarului persoană fizică, la activități de interes public desfășurate în folosul altor persoane sau al socității, organizate de către persoane juridice de drept public sau de drept privat, FĂRĂ RENUMERAȚIE, individual sau în grup.
Legea nr. 78/2014, privind reglementarea activiății de voluntariat:
(i) prevede relația dintre voluntar și organizația gazdă,stabilită prin intermediul unui acord cadru,
(ii) recunoaște voluntariatul ca experiență profesională
(iii) furnizează un certificat de competențe dobândite prin voluntariat (certificatul conține opt competențe cheie, conform Cadrului național și european al calificărilor, similare celor din certificatul Youthpass).